Sider

søndag den 4. september 2011

morgen #7 og #8

lopperne kommer åbenbart i par i disse dage:-)

Den ene morgenloppe er denne runde pude med et skønt hæklet betræk.. som self passer perfekt til den anden pude som jeg selv har syet engang.

Den anden morgenloppe er næsten for uhyggelig til at skrive om!! - forleden var der kældersalg i den nærmeste genbrugs. Jeg var der self. så snart de åbnede i håb om at der faldt lidt retro-lækkerier af. Der var desværre intet, men da jeg skulle til at gå, så jeg ovre i et hjørne en sæk der indholdt noget fabelagtigt 70er sengetøj - KLIPPET TIL PUDSEKLUDE!!!

jeg fik fluks fat i genbrugs damen og insisterede på at hun åbnede den sæk, NU! - og efter lidt overtalelse fik jeg lov til at redde dem alle fra pudseklud-døden:)  Jeg gætter på der er 2 hele dynebetræk klippet ud til klude i ca 50x50, så de kan nemt bruges til en masse projekter.
Men der er mange!, så jeg smider 5 stykker i min giveaway, sammen med huen:-)

1 kommentar:

  1. Pudseklude!!!! Hvad tænker de dog på!!! Godt du så det :-)

    SvarSlet