Sider

søndag den 23. oktober 2011

en "ferie" med gang i den!

Jeg må nok indrømme at børnenes efterårsferie, inkl feriegæst og en mand der skulle arbejde, IKKE bød på meget ferie til mig.. Men grin, spas, hygge, mad, lækkerier var der masser af!!

Vi har bagt (flere) pebernødder, fodret ænder og får i regn vejr, fjantet og pjattet til aaaalt for sent og heldigvis fik jeg da også skrabet en smule loppefund sammen i løbet af ugen - jeg har egentlig ikke ledt, men det er ligesom om de bare falder ned i skødet af mig;-)


Storesøster læser godnat historie..

Sådan så låget på de syltede rødbeder ud da vi åbnede det første gang.. bare gi mig dit smil???

Den lilla og den blå fandt jeg i ferien - og jeg EEEElsker dem!

Denne vægt har jeg fået af min kusine der fornylig har købt hus, hvor den hang i et gammelt værksted.
Jeg har ønsket mig en LÆNGE, så jeg tog imod den med kys hånd! - som i nok kan se skal den først lige gøres rent..

2 stk retro junior betræk, som nok får saksen på et tidspunkt, da vi har så mange efterhånden..

Og så er der dem her!:-) vi har længe snakket om at få et akvarie, og da jeg fandt et med alt tilbehør og sten til bare 100 dask på et loppemarked, ja så sku det være:-)

2 kommentarer:

  1. Ihhh der er så hyggeligt her inde hos dig.... Utroligt du har så meget overskud med 4 børn:-) :-)

    Nå, skal lige høre dig, du skriver du har mange juniorbetræk, hvis du på et tidspunkt sku overveje at sælge et enkelt eller to, så må du endelig lade mig høre:-9

    Ha en dejlig søndag... det der nu er tilbage af den:-)

    KH louise

    SvarSlet
  2. tak Louise:-) - ja det er nemmere at ha overskud til alt det søde her i livet, når man ikke skal gå på arnejde, hihi;-)
    (men bare for lidt penge til at købe retro stof!)

    jeg skal nok ha dig i tankerne hvis jeg sætter noget til salg.. faktisk sætter jeg 2 juniorsengesæt med bamse og kylling til salg på ts i eftermiddag, hvis det var noget:-)

    SvarSlet