Sider

søndag den 2. oktober 2011

en søndag fuld af lopper..

Jeg prøvede et nyt lokalt loppemarked i dag - og det var altså bare guf!! - de har åben hver anden søndag, og fra nu af er jeg der HVER gang!;-)

Priserne var MERE end rimelige og der var en milion milliard ting.... jeg tog et par stykker af dem med hjem:



2 smukke gamle tobakskrukker - hvis nogen ved hvor de er fra eller noget om dem, så sig endelig til:-)

Super nuttet babysæt

små bier og bi-babyer på babysæt

Et babydynebetræk med de her 2 venner, som jeg bare ikke ku stå for..

Mere bamse betræk til de 2 små bamseelskere..

Et funky håndklæde til køkkenet

Et par baby pude betræk

diverse sengetøj til husmoderens dyne

Dette sæt minder mig om min start 80er barndom:-) - så det skal mine sønner sove i..

Et skønt sengesæt

Den fedeste kop EVER+friends... fra staffordshire
Nej hør nu!, er det en erik kold bøtte med hjerter?! JEP!

Salt og peber fra knabstrups ordsprogs serie..

1 kommentar: