Sider

fredag den 7. oktober 2011

et sjovt fund!

Efter et par dages stilhed er det igen tid til at vise lidt genbrugs fund.. denne gang af en slags jeg aldrig er stødt på før??!! den lokale genner holdt kældersalg hvor man frit kan gå ned og rode i gemmerne - og det gjorde jeg! og her var hvad jeg fandt:

1: 3 forskellige slags stof, fra 60erne tror jeg(ret mig endelig hvis du ved bedre), det er nogen rimelig store stykker(ca 2x2 m) og jeg tror det er noget der er brugt til kjoler og lign.... det er ihvertfald syntetisk og der er en smule stræk i..
2: 2 ruller 60er hyldepapir! - den ene af dem stadig uåbnet.. læg mærke til prisen: 1.75;-)


Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge nogen af delene til(endnu) - men det er altså sån et sjældent fund at jeg umuligt ku lade det ligge..:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar