Sider

tirsdag den 8. november 2011

en blogaward til mig:-)

Tænk sig!, jeg har fået en blogaward! - hvor er det skønt at nogen er begejstret for det jeg viser frem og skriver om, ligesom jeg selv er, for rigtig mange blogs:)


Med sån en award følger der et par ting der skal gøres: 

1. Takke den der har givet dig awarden.
- tusind tak til retrorejen der var så sød at gi mig denne award - det varmer så dejligt:-)

2. Give awarden videre til 8 blogs du har opdaget fornylig.
Jeg giver den med glæde videre til:

1. annaweinreiche
2. loppesager
3. mammatamo
4. motherbl*gger
5. ynglingsyvonne
6. xo ein ding
7. hildemihosverden
8. saax

8 blogs som jeg for nyligt har opdaget at jeg skulle ha kendt til for længe siden!!!;-) - blogs som inspirerer mig og som er guf for øjnene..

3. fortælle 8 ting om dig selv.
Okay - her kommer 8 oplysninger om den retro husmoder..

1: Jeg sover i tribble-seng... altså 3 enkeltsenge sat sammen..( der skal være plads til en stor mand, og sommetider også mange børn).
2: Jeg har ofte pudekamp med mine børn - fordi jeg synes det er skide skægt.
3: Lige så glad som jeg er for farver nu, var jeg for sort da jeg var teenager.
4: Drømmer om at kunne leve af at være kreativ, når engang alle 4 poder går i skole.
5: Jeg ÆÆÆÆLSKER tv-serien "FRINGE" - udover det ser jeg næsten aldrig fjernsyn.
6: min tålmodighed er uendeligt lang og der skal virkelig meget til før jeg hidser mig op.
7: Jeg går meget sjældent med makeup og parfume.. kun hvis jeg skal til fest eller lign.
8: jeg ville virkelig ønske at jeg var en kjole pige...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar