Sider

onsdag den 23. november 2011

morgen tur til stranden

Når man bor 5 min. cykeltur fra lystbådehavnen med tilhørende strand, så må man godt tage et smut derned selvom det er sidst i november - og kl 8.30 om morgenen..
Vi så flere sjove ting: en måge, masser af sjove muslinge dimser, en hund og en gammel, nøgen vinterbader.
men den egentlige grund til at vi var der, var for at stjæle sand til drengenes lille sandkasse bord - og det fik vi gjort!:-)


Strandturen fik mig til at indse at jeg - modsat til de sidste mange år - endnu ikke er i julestemning?!


Der er en uge til december og jeg har ikke et gram lyst til at pynte op til jul? - sidste år ku jeg næsten ikke holde ud at skulle vente så længe... og smagen af pebernødder har ikke hjulpet..er jeg virkelig den eneste?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar