Sider

søndag den 22. januar 2012

fantastisk loppedag!


Begejstringen ville ingen ende tage, da mig og min bedste loppemakker slæbte posefulde af lækre sager med hjem idag - derfor kommer her en billedspam af herlighederne:

Nyt, dog brugt: Skål fra house docter, kande fra home collection. Jeg er VILD med formerne!




 En "dild" fra pernille serien kom hjem til samlingen, en hjerte æggebæger og en skøn kop..

                                              En god stor kagedåse..


                                                  grøn dug med æbler - super fin!


                                              Salat sæt fra Rosti i lækker sol gul farve..


                                                      En fabelagtig IRA dåse...


                                                               Kakao bøtte i plast..


                         2 gamle bestik bakker til ungerne tegne/male sager..


                                             Fin ældre knage række til ungernes overtøj...

                                                     salat sæt i træ og stål...


                                                 Fin retro pige kjole str 2 år..


                                                  lille vaskeklud med "bok bok" på..


                                           en lettere slidt, men fin IRA dåse..


                  Fine grydelapper som jeg håber jeg kan få rene, for de er bare så sjove!
3 benet skammel, som jeg vil forsøge at om betrække..

                        Kaffe kanden over dem alle!! - nøj den er fed synes jeg;-)


Sidst men ikke mindst: den smukkeste kjole lige i min størrelse (- længden) 


Er det ikke bare nogen skønne fund??

6 kommentarer:

  1. Skønne ting du har fundet til din retro samling : ) Hvor er det du finder de loppemarkeder hernede?

    SvarSlet
  2. hej Sine:-) - jeg plejer at tage over til peder most gardens loppemarked når de har åbent.. fx i dag - og så tjekker jeg både ugeavisen, guloggratis.dk og markedskalenderen for loppemarkeder;-) hæhæ..

    boselade - ja ik? - der var virkelig gevindst idag!:-)

    SvarSlet
  3. HOLD da op! Mega lækre ting. De der grydelapper er da fantastiske :-) Og det gule salatsæt er jeg ret misundelig på :-)

    SvarSlet
  4. Wow, sikke nogle kup! Jeg bliver en anelse misundelig! Den pigekjole kunne godt klæde min pige;):) VILDT med alle de genbrugsfund!! Hvorfor finder jeg sjældent ligeså mange gode sager i min genbrug...

    SvarSlet
  5. sara marie: ja grydelapperne er skønne! - de kunne desværre ikke blive rene, men de er hængt op alligevel.. de passer til resten af huset;-)

    polkapigen: jeg tror at jeg er en af de eneste her i byen der gider at ha alt det "gamle lort", så folk lader det stå... til MIG, skønt ik?;-)
    ps: hvis du er interesseret kan kjolen blive din for 40 kr:-)

    SvarSlet