Sider

onsdag den 22. februar 2012

lapper og lopper!

Med den nye overlocker i hus var jeg selvfølgelig nød til at lave et babytæppe.. bare for at afslutte kanterne med den nye maskine.. og da det var færdigt hvinede jeg af fryd - for mand!, hvor er jeg tilfreds med resultatet!
- Måske er det fordi grøn/lilla er en af mine absolutte ynglings farvekombinationer, måske er det overlockeren.. jeg ved det ikke.. 
pga. babymangel er det nu til salg for 275 kr:-)




 - det blev også til en enkelt loppe i dag! - en Eva vægt i den sejeste farvekombi jeg indtil nu har set!



Den grønne farve er en slags mørk lime.. lidt army agtig måske.. og så er selve skålen af brunlig gennemsigtig plast - så RETRO!!

9 kommentarer:

  1. Kan jeg måske få et billede at se af tæppet i helt udfoldet tilstand?

    SvarSlet
  2. Super flot tæppe, hvad har du på bagsiden? Og alletider kup i genbrug:)

    SvarSlet
  3. Det tæppe er super flot! Skønne farver :-)

    SvarSlet
  4. karen Elisabeth: ja det kan du da, hvis du skrive mig din mail, så skal jeg lige sende et:-)

    vera: bagsiden er mørklilla fleece.. jeg har stadig lidt traumer over pladevat efter mit store slumretæppe projekt;-)

    Boselade: ja ik? - lilla er godt med alt i mine øjne - men lilla/grøn er særligt lækker:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det et flot tæppe. Wow! Og superfedt fund med vægten! Jeg har præcis den samme hængende i vores køkken, bare i rød. Men den grønne udgave der er fantastsisk :-)

    SvarSlet
  6. reje: ja den er alrså så sej.. men jeg kunne nu også godt forestille mig den var lækker i rød... det er første gang jeg har set sån en udgave:-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det blevet et lækkert baby tæppe : ) Synd man ikke mangler én : )

    SvarSlet