Sider

torsdag den 3. maj 2012

et strejf af neon..

 Da jeg idag nød et par timer uden nogen unger besluttede jeg mig for at forkæle mig selv lidt..


Det resulterede i disse øreringe som jeg købte i den lokale ynglings smykkebiks " CATZ "..


En dejlig butik fyldt med indehaveres egne håndlavede smykker, usb smykker fra kähler og meget, meget andet guf..
desværre ville kamerat ikke helt fange neonen i pletterne... 




Siden jeg som 5 årig fik min aller første skole taske i sort, hvid og neonpink, har jeg elsket den kombination.. Jeg har gennem hele mit liv været en pink pige on/off og i dag kunne jeg ikke stå for disse til 130 kr.

4 kommentarer:

  1. De er godt nok lækre. Kender godt Catz - det er en dejlig butik...
    God weekend
    Eline

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine enkle øreringe! ;)

    SvarSlet
  3. Æsker Catz - selvom jeg er flyttet fra Svendborg, handler jeg der stadig tit når jeg er hjemme - faktisk skal jeg afhente et par øreringene i mintgrønne dahliaer i morgen :)

    SvarSlet
  4. Der skal lidt selvforkælelse til:-)

    SvarSlet