Sider

mandag den 7. maj 2012

fjols!

mig i en nøddeskal: fumlet, glemsom og med styr på.... ikke en skid.


Det handler om mine nye skønne øreringe..


da jeg havde taget billeder af dem på bænken i haven forleden - ja så glemte jeg at ta dem med ind..


og her er så resterne:

 hehehe - forhåbentlig lærer jeg det en dag:-)

Til gengæld må jeg så glæde mig over et par dejlige genbrugsfund: disse 2 baby pudebetræk.

Og en dejlig stor dug med hjerter, der helt sikkert kommer til at lide klippe døden, da der er et par store pletter på:-)

5 kommentarer:

  1. Åh nej øv da, er det ungerne der har leget med dem???
    Ligesom mig der var ude og løbe i går, kommer hjem og smider løbebukserne ind i maskinen... Under aftensmaden imens maskinen snurrer lystigt kommer jeg så liiiige i tanke om at hørebøfferne til min nye iPhone da var i buksernes lomme(!)
    Argh men jeg tror jeg fik dem reddet :)
    Har vi husmødre bare to much om ørerne eller hvad...
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. det er vist det vi har - nogen gange så ryger der lidt i svinget;-)

      jeg har også vænnet mig til det, for det er langt fra første gang jeg har lavet sån et nummer:-)

      Slet
  2. Ak altså!, øv. Det er som det er...så op på hesten igen.
    Men sikke nogle lækre fund du har gjort :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er ikke andet for... og så er det jo heldigt at det var øreringe til 130 kr.. det havde været langt værre hvis nu det havde været noget lækkert stof!!!;-)

      Slet
  3. Måske kan de lave dem hos Catz, eller er der for lidt tilbage... Hvor du sælger ud af dugen med hjerterne, så køber jeg gerne et stykke :)

    SvarSlet