Sider

søndag den 16. september 2012

forelskelser

Idag stod den på loppesøndag med bedsteveninden:-) og hvilken fantastisk en af slagsen!!

Jeg gjorde mig dette fantastiske fund!: Figgjo flint, designet af Turi Gramstad Oliver.. et stort fad og 10 kage tallerkener med 6 forskellige dekorationer. Dekorationens navn er "corsika" og jeg har aldrig set den før... men den er FANTASTISK!:-)
Jeg er smask forelsket i Turi Gramstadd Olivers design... elsker dem alle, specielt dem der hedder "lotte", "market", "Tor viking" og nu denne..




Er det ikke bare smukke sager?? - men det var nu ikke det eneste jeg fandt, så her kommer ren, rå billedspam:

ubrugt kaffe kande i sin originale æske

hattehylde med knager som jeg længe har jagtet - 50 bobs - ja tak:-)

entremøbel med spejl og skuffe til mine nøgler som altid blir væk - skal dog males.. hvilken farve mon?

brune kuglelamper - den ene vildt ulækker: sat til med nikotin og med rød pære i - var der nogen der sagde 70er bordel?

2 stk frotte gardiner i flot stand - måske de blir til lækre børnebukser.. tror ihvertfald ikke at mandfolket i huset er interesseret i at ha dem hængende;-)



14 kommentarer:

  1. Du glemte Daisy, stellet med de store fine margueritter ;o) Eller måske er det bare fordi jeg selv er forelsket i det til op over begge ører.

    Har selv jagtet to store loppemarkeder rundt i dag. Specielt efter Daisy stel. Men alt jeg fik med hjem var en gammel julekugle til sølle 1 kr.

    Dejlig at se, at din jagt har været mere indbringende.

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi, nej jeg havde skam ikke glemt det - det er bare ikke i min top 3;-D - dog ku jeg aldrig finde på at gå forbi det i en genbrug eller på et loppemarked:-)

      Slet
  2. Nøj, nogle skønne fund!! Tillykke med dem :-)

    SvarSlet
  3. Wauw lækkert når man har lov til at være heldig!! Sikke nogle lækre skatte :-)
    Kh Viola

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne fund. Samler selv på Lotte og er vild med det du har fundet her også. Også glaskanden er rigtigt sød. Vi har en lignende med gule blomster.

    Skønt skønt frottéstof også :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det var virkelig en god loppedag - elsker når det sker:-)

      Slet
  5. Dette var du heldig med,vanskelig å få fatt i slike funn! Stiggo4@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg føler mig også virkelig heldig! - specielt med figgjo stellet;-)

      Slet