Sider

tirsdag den 15. januar 2013

glitterstads

.. nogen gange har man bare lyst til at få lidt bling bling ind i livet..

jeg har altid været SVÆRT glad for palietter.. min "all time favorite" (og meget brugte) party kjole er da også besat med dem på hver eneste millimeter.
Disse palietter er fra TIGER hvor en stor blandet pose kostede en tyver.. jeg købte dem inden jul, uden egentlig at ha en plan med dem, simpelthen bare fordi de lå der og glimtede og var så fine:-)
.. men idag da Thor skulle prøve kræfter med HAMAs maxiperler fik jeg altså også lyst til at lave noget... det blev til dette lille ophæng af plastikperler og palietter.
Nu hænger det i vinduet i stuen og venter på at solen kommer frem så det kan få lov til at glimte lidt:-)


6 kommentarer:

  1. Det er skønne palietter, dem har eg brugt flittigt til alverdens projekter:)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det fint - tænker at de små banditter også kunne have glæde af at kigge på glitter, glimmer og perler !!!

    SvarSlet
    Svar
    1. ork ja - drenge kan også godt nyde lidt glimmer;-)

      Slet
  3. De kom også med mig hjem:-)
    Fint ophæng i har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. hvad har du lavet med dem, Ulla?:-)

      Slet