Sider

lørdag den 11. januar 2014

Ynglings aften snack

Jeg har godt nok ikke nævnt det her på bloggen men de sidste par måneder har jeg forsøgt at bryde mine dårlige kostvaner..
Hovedårsagen er fordi jeg har brug for al den sundhed og energi jeg kan få til at jonglere studie, unger og alt det andet.. Men også fordi jeg i efterhånden en del måneder har knoklet måsen i laser i fitness centret og derfor har en sixpack - som ikke kan ses for marabou-mavsen! Så nu skal den altså trimmes lidt;-)

Min største svaghed er klart om aftenen, foran fjernsynet, computeren eller symaskinen hvor jeg bare er NØD til at ha et eller andet nam nam..

Jeg er efterhånden holdt op med at gå efter chokoladen og går i stedet til denne lækre sag: skyr med hindbær(gerne halv frosne) og en lille håndfuld hakkede mandler.. Skyr er min nye bedste ven i køleren, smask fuld af protein og go smag..

1 kommentar:

  1. Rigtig god weekend.

    Efter en rejse til Island blev jeg også vild med skyr.
    Din portion skyr med hindbær og mandler ser bare så lækker ud:-)

    Tina Hoffbeck
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet