Sider

fredag den 21. februar 2014

" forelskede ægtemænd giver deres kone Arabia emalje"

Jeg elsker at bladre igennem gamle numre af bo bedre.. Specielt dem fra 70'erne. Reklamerne er både sjove og en lille smule misundelses vækkende. Tænk engang hvis man ku købe sig en smuk arabia emalje lampe for den nette sum af 98 kr??! Stik mig bare 20 tak!:-D
... Og jeg ville til enhver tid foretrække en smuk arabia gryde frem for blomster fra min mand!

Og husk lige at se hvad de gemte i køkkenskabet dengang...|
                                      \/



2 kommentarer:

  1. Iiiiikke dårligt - faktisk, så er det ikke et helt dumt råd ;0)

    SvarSlet
  2. Sjovt at se de gamle reklamer - jeg kunne også godt drømme om at kunne købe lidt nye gryder og lamper :) Jeg er især vild med de gule med grønne blomster - og har en lampe og gryde liggende og vente derhjemme :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet