Sider

søndag den 1. juni 2014

Glimt

Billeder af lidt af hvert:

Jeg var så heldig at finde en rulle med 3 plakater i genbrugen.. Alle 3 af illustrateren Mads Berg, som har lavet 3 forskellige plakater med a38 for Arla. En havde vundet de 3 i en konkurrence, men de endte i genbrugen hvor jeg blev meget glad! På billeder herover ses den ene :)

Et hjørne af stuen...

Jeg har været så letsindig at redde 3 forladte killinger fra døden.. De var ca 1 uge da jeg fandt dem, og nu er de 4 uger og trives så fint.. De er blevet tætte med deres "storebrødre", som man kan se her på billedet:-) nuuuurhh!!

Ved vandkanten tæt ved huset finder jeg jævnligt gamle porcelæns skår. Og er man så vild med gammelt lort som jeg er - ja så tar man dem med hjem, det er klart! Jeg elsker at tænke på deres historie.. Hvor de har været inden de endte på stranden og i min hånd :-)

Inde i byen kan man håndfodre fuglene, til stor underholdning for tjalfe, som siger kraa, kraa, kraa!!


2 brødre på gåtur <3 jeg blir dagligt varm om hjertet ved synet af den kærlighed mine børn viser hinanden..

4 kommentarer:

  1. Så fine porcelænsskår - og selvfølgelig også plakater. Kan huske, at jeg selv samlede porcelænsskår på stranden hos mine bedsteforældre, da jeg var mindre. Måske man skulle begynde at kigge på stranden igen ;-)

    SvarSlet
  2. Skønne plakater. Og sikke omgivelser I er rykket til..

    SvarSlet
  3. Dejlige glimt. Elsker billederne fra Jeres hjem - I bor så skønt! Og sødt billede af 2 brødre på tur <3 Også rigtigt fine skår - de ser lækre ud med deres afrundede kanter - de var bestemt også kommet med hjem her :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Dejlige hverdags billeder :-)
    Kh Christna

    SvarSlet