Sider

lørdag den 27. august 2011

giveaway

Jeg er i gang med en mindre produktion af nogen skønne retro vinterhuer, foret med fleece og med hæklede bindesnore. Og min første giveaway skal være sån en:-) - vinderen blir trukket ved 50 faste læsere og kan selv vælge en str fra 1 - 5 år og om det skal være pige eller drenge farver. En kommentar på indlægget her gir 1 lod, kommentar + fast læser gir 2 lodder og kommentar, fast læser og link på egen blog gir 3 lodder.
Her er vinterhuen i aktion, men modellen ku ikke sidde stille, så den sidder lidt skævt;-)

46 kommentarer:

  1. Skøn model! Jeg tager gerne 2 lodder, og ønsker mig en i drengefarver og str. 2 år til min Otto. Super fin hue.

    SvarSlet
  2. Wow. Sikke en fin give away. Jeg vil gerne være med på 2 lodder.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Sike en fin hue, jeg er med på et lod og en huen er til en pige på 2½ år:-).

    Hilsen Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  4. Tror sådan en skøn hue vil klæde min lille baby Otto. Så hvis jeg er den heldige, skal den være til 1 år og gerne i blå eller grønne farver;o)

    Nupper 2 lodder.

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine :)
    Jeg vil gerne være med med 3 lodder :)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne huer :)
    Jeg snupper 3 lodder!

    SvarSlet
  7. Hvor er det dejligt i vil være med:-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne være med på 2 lodder. Hvor er det nogle smukke huer :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare en fin giveaway du har.. Nok er mine børn blevet store, men kender mange jeg kunne glæde med sådan en.. 2 lodder til mig, jeg glæder mig til at følge dig....

    SvarSlet
  10. Så altså 2 lodder til mig...

    SvarSlet
  11. Fede!!! Jeg er med på alle 3 lodder :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er de bare lækre! 2 lodder til mig tak :o)

    SvarSlet
  13. er gerne med på 3 lodder, glæder mig til at følge din blog, hvis jeg vinder skal det være str 4 år i drengefarver:)

    SvarSlet
  14. hello
    please enter my name
    3 lodd

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  15. Næh hvor er de skønne, melder mig straks på banen med 2 lodder

    SvarSlet
  16. 2 lodder her fra! Det er da en fejl jeg ikk har været fast læser før nu, ups:-)

    SvarSlet
  17. Hej. Sikke skønne huer og fin blog du har. Jeg er straks tilmeldt som ny fast læser ;) Tre lodder til mig!

    Hilsner
    Mette/Ravnemor

    SvarSlet
  18. Jeg elsker retro huer, så jeg er helt klart med på 3 lodder :o)

    SvarSlet
  19. velkommen til de nye!:-) - glæder mig SÅ meget til at sy en hue til den heldige vinder..

    SvarSlet
  20. Hvor fin, smider 2 lodder i puljen og krydser fingre for en i pigefarver str. 2 år:)

    SvarSlet
  21. Sikke en lækkerretro hue :)
    Jeg vilg erne deltage med to lodder (fast læser + kommentar) om en pigehue i størrelse 1år.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  22. neøj sikke fine kunne godt bruge en i unisex?? kan man mon få sådan en? i str 2 år!!

    deltager i denne give away med 3 lodder

    xxx for at jeg bliver den helidige

    SvarSlet
  23. Nøj, hvor er de fine! Jeg er med på tre lodder :-)
    Tjek i øvrigt også min give away på mangebaekke.blogspot.com. Der er oldemor for alle pengene ;-)

    SvarSlet
  24. Skønt billede! :D
    Vil gerne være med på 3 lodder.. :)

    Ajnat.dk

    SvarSlet
  25. En slik fin lue vil jeg da gjerne vinne :-) To lodd gjerne til meg :-)

    SvarSlet
  26. Jeg er også frisk på 3. lodder :-)
    Kh Mette

    SvarSlet
  27. HVor er de dog dejlige - både børn og huer! :-)
    Jeg med er med! 3 lodder tak :-)

    Kram B

    SvarSlet
  28. Neeejjj hvor er de dog fine, vil meget gerne vinde den lilla i str. 1 år til min lille Neel.

    Jeg nupper 2 lodder:-)

    SvarSlet
  29. Whau, hvor er det nogle fine retrohuer ;-)

    Jeg vil mægtig gerne bede om 3 lodder & linker straks til din give away på min blog Conner's Nest...(hvor du også kan finde en lækker ♥Helt NY Blog Give Away♥ ;-) http://connersnest.blogspot.com/

    Smilende bloghilsener,
    Conner

    SvarSlet
  30. Hvor er de fine! Jeg vil gerne deltage med tre lodder :)
    Vh. Line

    SvarSlet
  31. super fine huer, her vil jeg bestemt gerne være med 3 lodder i puljen..
    Jeg har selv en give away igang hvis du har lyst til at være med der .
    smil fra Gitte

    SvarSlet
  32. Du laver nogle rigtig fine huer og jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  33. Hvor er de seje. Og din blog ligeså. Jeg deltager med 3 lodder og glæder mig til at følge dig :-)

    SvarSlet
  34. jeg deltager med alle 3 lodder, og håber på at vinde en skøn hue til min dreng på 7 mdr :)

    SvarSlet
  35. 2 lodder

    Drengefarver, og til ca 1 år :)

    Hvis jeg vinder, må du meget gerne kontakte mig her: stineclausen@gmail.com

    SvarSlet
  36. 3 lodder tak. Vil gerne vinde en str 5 år i pigefarver. (min pige er 6 år, men har et bette hovede ;-)

    SvarSlet
  37. Fedt ... jeg er med på 3 lodder... og hvis jeg er heldig... så skal det være en drenge farvet str. 2 år til min lille bandit.... :o)

    SvarSlet
  38. Hvor er de fine:)
    Jeg er med på 3 lodder.
    Til dreng 2 år, 52cm hoved (ja det er vist lidt stort;))
    Kh Catrine

    SvarSlet
  39. 2 lodder smider jeg i puljen. Min Sofia på 1 år ville se sød ud i den lilla er jeg sikker på:-)

    SvarSlet
  40. Jeg krydser fingre, de er da for søde;0)

    SvarSlet
  41. Hvor er de fine. 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  42. Hej Malene.. vinderen er desværre trukket, men fortvivl ej - der er en ny på vej;)

    SvarSlet