Sider

onsdag den 14. marts 2012

GIVEAWAY!



For at fejre alle mine søde læsere, nye som gamle, er det nu tid til en giveaway..


Den består af en bunke dejligt retro stof og 2 "Gavekort" til blogshoppen på 100 kr.




Jeg trækker 3 vindere og den jeg trækker først, vælger først, nr 2 derefter osv...


Reglerne er som følger: 
          
                          1 lod: være fast læser.
                          3 lodder: være fast læser og linke til min giveaway ELLER have mig på din blogroll..( ja eller begge dele hvis man har lyst)


Skriv en kommentar herunder om hvor mange lodder du har..


Håber i vil være med og tusind tak for at i vil læse med og kommentere her på bloggen:-)

143 kommentarer:

  1. Tak, for en god og inspirerende blog, som jeg ivrigt følger, så tre (vinder-)lodder til mig, tak :-)

    KH Laila (kreauglen@blogspot.com)

    SvarSlet
  2. 3 af de heldigste lodder til mig tak :))

    SvarSlet
  3. 3 lodder (inklusiv et vinderlog self :p)

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder... Og krydser fingre på livet løs

    SvarSlet
  5. Ih hvor lækkert! Krydser fingre for jeg vinder - 3 lodder til mig!!! ;)

    SvarSlet
  6. Hej Marlene.
    Tak for i søndags, det var hyggeligt.
    Skøn give away du her har lavet, jeg er med på 3 lodder. Og krydser fingre for at jeg er heldig.
    MVH Lene

    SvarSlet
  7. Ih sikke fine præmier. Jeg hapser 3 lodder og håber at heldet er med mig :0)

    SvarSlet
  8. Just ny læser.....

    1 lod....

    SvarSlet
  9. Halløjsa.. er med på 3 lodder... Har dig allerede på blogroll, men laver også et link til giveaway senere i dag... :-)

    Kh marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. et par dage senere.. :) http://frugelvig.blogspot.com/ så, blev der også linket til give away.. :)

      Slet
  10. Hej Marlene.
    Rigtig dejlig give away, jeg er med med 3 lodder
    Kh Barbara

    SvarSlet
  11. Uh her jeg da nød til at være med - Jeg kommer 3 lodder i puljen og håber de er af den heldige slags.-)

    SvarSlet
  12. 3 lodder tak :)
    Lækker lækker give away!!!

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med et enkelt lod og krydsede fingre :o)

    SvarSlet
  14. Super give away og fin ide med gavekort til din biks:) 3 lodder til mig. Jeg har en meget lille give away hvis du har lyst til at deltage.

    SvarSlet
  15. Jeg snipsnapper 3 lodder, for hold da op nogle flotte stoffer. Og hvis jeg vinder gavekortet, så håber jeg at du fortsat har heldet med dig i genbrug, så vi andre kan få glæde af alle retrosagerne :)

    Kh Katrine

    SvarSlet
  16. Super fin give away, vil gerne deltage med 3 lodder.
    Krydser fingre;0)
    kh.Laila.

    SvarSlet
  17. kan desværre kun deltage med 1 lod, men man har jo lov til at håbe! :)

    Mvh. Helene

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  19. Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  20. 3 lodder til mig, tak :) krydser fingre!

    SvarSlet
  21. Jeg er med på 3 lodder :D

    SvarSlet
  22. Vil gerne deltage med 1 lod :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Jeg er også med på tre lodder :) Glæder mig til at følge med hos dig.

    SvarSlet
  24. Bloggen er desværre lukket så må holde mig til 1 lod:)

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Super lækre sager.

    kh <kristiane

    SvarSlet
  26. Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  28. 3 lodder til mig i denne skønne giveaway!

    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  29. 3 til mig tak.
    Håber jeg er den heldige, for jeg elsker alle de skønne stoffer :-)

    SvarSlet
  30. Skønt, jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  31. Klart jag är med : )
    En lott till mig tCK.
    JAG HÅLLER TUMMAR O TÅR.
    Hälsningar Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  32. Lækkert, lækkerty stof. Jeg vil gerne være med på 3 lodder. :)

    SvarSlet
  33. 3 lodder tak :)

    Buecking.dk

    SvarSlet
  34. de er jo bare super skønne- så jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  35. Lækker give away. 3 lodder til prinsessen, som glæder sig til at følge dig.

    SvarSlet
  36. Fedt stof:-) 3 lodder til mig:-) Jeg er lidt ny her i blogland, så håber at jeg har gjort det rigtig:-)

    SvarSlet
  37. Fin give away. Snupper 3 lodder ...

    SvarSlet
  38. Fin give away...snupper 3 lodder. Fin blog du har som jeg glæder mig til at følge.

    SvarSlet
  39. Super fin giveaway jeg vil gerne være med på tre lodder ;O)
    Har lige opdaget dine skønne blog og glæder mig til at følge med her hos dig ;O)

    SvarSlet
  40. Hej, jeg vil gerne være med på 1 lod.

    SvarSlet
  41. Sikke en lækker blog, jeg er med som fast læser og du er på min blogroll,

    3 lodder til mig :)

    Mvh Sara

    SvarSlet
  42. Jeg snupper 3 lodder og glæder mig meget til at følge med herinde!!!

    SvarSlet
  43. Jeg vil gerne deltage med et lod, det bliver spændende at følge din blog.
    God søndag
    Eva

    SvarSlet
  44. Har da selvfølgelig 3 lodder :)
    God søndag
    Malene

    SvarSlet
  45. Jeg napper 3 lodder og krydser fingre!!!

    SvarSlet
  46. 3 lodder til mig osse. Fed blog du har
    Knus Maria

    SvarSlet
  47. Jeg vil meget gerne være med med et lod :D
    Marianne
    mvagt@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    MVH mette b

    SvarSlet
  49. Hopper med på 3 lodder : )

    SvarSlet
  50. Jeg kunne godt tænke mig den stak stof, så jeg snupper 3 lodder :-)

    SvarSlet
  51. Super lækker Give Away.
    Jeg er med på fuldt hus :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post65

    SvarSlet
  52. Fantastisk give away - jeg er med på 3 lodder og krydser fingre :o)

    SvarSlet
  53. Hej for en skøn give away og en fin blog :-) Jeg snupper 1 heldigt lod :-)

    SvarSlet
  54. Sikke en dejlig give away du har...
    Jeg deltager gerne med 3 lodder
    Ps:Kig forbi har selv en lækker give away pt ;0)

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder!

    Hilsen Rakel, retrodillen.

    (resp0807@gmail.com)

    SvarSlet
  56. Jeg vil gerne deltage med 3 vinder-lodder :-)

    SvarSlet
  57. Jeg er med på et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  58. Jeg vil gerne deltage :) 1 lod til mig :) Tak!
    Kh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  59. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Jeg ordner lige det med links med det samme :)

    SvarSlet
  60. Jeg vil gerne deltage med 3 heldige lodder, jeg er ny blogger og vil gerne linke til denne give away... Lone

    SvarSlet
  61. Fantastisk giveaway! 3 heldige lodd til meg:-)

    SvarSlet
  62. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  63. Jeg deltager med et enkelt (vinder)lod :-)

    SvarSlet
  64. Lækker giveaway - jeg snupper 3 lodder :-)

    SvarSlet
  65. Ih hvor fint - jeg vil meget gerne være med på 1 lod
    God forårseftermiddag til dig :o)

    SvarSlet
  66. Jeg vil også tilslutte mig den lange liste, med roser.. Det er virkelig en hyggelig side og jeg begynder at overveje hvordan man dog egentligt for lavet en sådan. Jeg er ny læser på siden, men er nu en fast læser og vil da meget gerne have 3 lodder i puljen. Den er super inspirerende og jeg ville ønske at det var mig der var heldig på loppemarkederne, men pengene hænger jo ikke på træet når man er studerende.. så det bliver kun til de yderst vigtige ting på markederne.. Men vis du kender et godt marked på fyn, må du gerne sige til..

    SvarSlet
  67. Hej skøn blog du har, jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)

    Kh Nanna

    SvarSlet
  68. Jeg vil mægtig gerne prøve lykken med hele 3 lodder :o)
    Jeg er ny hvad angår retro stof, så samlingen er kun lille og kun en masse mindre stykker. Men vil elske at vinde din give-away, det øverste stykke stof er så fint!

    SvarSlet
  69. 3 lodder til mig, tak...
    /Eline

    SvarSlet
  70. Hejsa

    Jeg kom lige forbi din blog og er nu fast læser. Glæder mig til at følge dig :-)

    Jeg vil gerne deltage med et lod.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  71. Vilken finfin give away! Tre lotter till mig tack! : )

    SvarSlet
  72. Jeg vil mægtig gerne deltage med et lod:-)

    SvarSlet
  73. Jeg er på med 3 lodder:)

    God aften.

    SvarSlet
  74. Er med på et godt lod ;)
    God Påske

    Ajnat.dk

    SvarSlet
  75. Hej :o)

    3 lodder til mig.

    Jeg har lige klippet til et barnevogns/køre-tæppe af den lilla pakke retro stof jeg købte :O) af dig.

    Kram Rikke

    SvarSlet
  76. Ligger 3 lodder og har lige opdaget din blog, glæder mig til at følge den. :)

    SvarSlet
  77. Snupper lige 3 lodder og håber på det bedste! :)

    SvarSlet
  78. Jeg er også med på 3 lodder :) Sikke fine præmier!! Og ser frem til at følge dig fremover :)

    Kh. Frk. Høiriis / Jeanette

    SvarSlet
  79. Fantastisk give away! Hvis jeg skulle være så heldig at vinde kan tingene sendes til svigermor i Danmark (behøver ikke være New Zealand) ;)

    3 lodder til mig :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  80. Vill gärna vara med o tar två lotter ,
    bittan4@gmail.com

    SvarSlet
  81. Deltager med 3 lodder og krydser finger.

    SvarSlet
  82. Jahapp, jag vill vara med och tävla! Anmäler mig som följare och har dig i min lista på bloggar jag följer i vänster kanten på min blogg. Hur många lotter blir det??

    SvarSlet
  83. Jeg byder ind med tre lodder og glæder mig til at følge bloggen som ny læser.
    forsat god mandag.

    SvarSlet
  84. JA TAK, jeg er med :) på 3 lodder.

    Fast læser, tjek.
    link til give away, tjek.
    link til din blog i sidebar, tjek.

    SvarSlet
  85. Ja tak, jeg vil også gerne trække et lod :)

    SvarSlet
  86. Deltager med et enkelt lod.. Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  87. Rigtig fin give away - er med på 3 lodder

    SvarSlet
  88. Jag är med på 4 lotter. Har länkat i bloggen, kolla gärna in!

    SvarSlet
  89. Skynder mig at smide et lod i puljen og håber jeg er heldig ;o)

    SvarSlet
  90. Skøn præmie Marlene..:) Jeg er med på 3 lodder.
    Kh Anne

    SvarSlet
  91. Uh uh uh stof stof stof - jeg er med på 3 lodder, krydser alle fingre!
    Mvh
    Anna
    Din og andre give aways her: http://enmorblivertil.blogspot.com/p/give-aways.html.

    SvarSlet
  92. Lækkert stof :-) Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder, tak ;-)

    Forårshilsener,
    Maja

    Conner's Nest...♥

    PS.: Jeg har også en fin wall stickers Give Away, hvis det skulle have interesse? ;-) http://connersnest.blogspot.com/2012/04/wall-stickers-give-away-hos-conners.html

    SvarSlet
  93. Lækker lækker give away - jeg vil gerne deltage med tre lodder og glædes over at jeg har opdaget endnu en inspirerende blog :)

    SvarSlet
  94. Jeg vil rigtig gerne deltage med 1 enkelt lod ;o)
    Pernille
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  95. Hejsa,

    Jeg må høre til kategorien 'nyere' læsere. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder (har dig i min blogroll).

    MVH Rebekka

    SvarSlet
  96. Tre vinderlodder til mig tak ;) Lækre sager og lækker blog.

    SvarSlet
  97. Yummi Yummi en lækker give away :-) elsker når der er retro stof på højkant. Vil rigtigt rigtigt rigtigt gerne daltage med 3 lodder .
    Du meget velkommen til at kigge forbi hos mig :-)

    Ha en dejlig weekend
    Julie - Frk.Munk

    SvarSlet
  98. Altid dejligt at finde en ny inspirerende blog, glæder mig til at følge dig, her ser rigtig hyggeligt ud.

    Snupper også 3 lodder og håber jeg er den heldige :0)

    SvarSlet
  99. Det må blive et lod herfra. :)

    SvarSlet
  100. 1 lod til mig - jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  101. 3 lodder til mig! Håber håber håber :D

    SvarSlet
  102. Jeg er med på et enkelt lod.. :)

    SvarSlet
  103. Uh det skal jeg da lige nå:) 3 lodder til mig. Super fin blog!

    SvarSlet
  104. Deltager med 3 lodder og håber jeg får mulighed for at lege lidt med retrostoffer.
    MVH RIKKE

    SvarSlet
  105. snupper 3 lodder til din fine give away

    SvarSlet
  106. Sikke en masse lækre stoffer:)

    Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  107. Hej
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    Hilsen en glad og tilfreds læser, Maja.
    nyborg_maja@hotmail.com

    SvarSlet
  108. Hej Marlene!
    Jeg vil nødigt gå glip af din fine Give away ; ) Jeg har endnu ikke selv nogen blog, så krydser fingre med 1 lod, for at følge dig :0) (Hvis jeg er så heldig at vinde, så må den gerne sendes til en adresse i DK.)

    Mkh

    SvarSlet
  109. I would like to play.:)
    Your game is on my blog.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski
    BL Petite-Armoire

    All the best.:)
    Bernadett

    3 lodder
    http://petite-armoire.blogspot.com/2012/04/games.html

    SvarSlet
  110. Jeg snupper et enkelt lod ;)

    SvarSlet
  111. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder :-) Tak

    SvarSlet
  112. 1 lod til mig - jeg følger dig via bloglovin.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  113. Tak for invitationen til at deltage i din fine give away...krydser arme, ben, pandehår og finre;)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com
    PS Deltager med tre lodder, hvis det er ok at dele på fb, når man er blogløs:)

    SvarSlet