Sider

mandag den 15. august 2011

så gør vi sådan, når til loppemarked vi går...

Intet loppemarked i byen uden mig! - og heldigvis for det, for jeg var så heldig at finde disse skønne retro dynebetræk <3 - 1 af det grønne og 2 stk af det lilla.. jeg prøver stadig at finde ud af om det skal soves i eller klippes i - en drøn svær beslutning!!;-)
Der blev også plads til en erik kold bøtte - en jeg ikke havde i forvejen!!
der var utroligt mange af dem faktisk, men jeg har taget beslutningen om KUN at købe nogen jeg ikke har i forvejen. Ihvertfald indtil manden min siger ja til at lave en tilbygning til " alt mit skrammel"...

2 kommentarer:

  1. Hej
    Vil du ikke sælge mig et lilla betræk? Jeg vil give dig 250 kr for det? Skriv til trineomoe@hotmail.com
    Mvh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Trine:-) - begge betræk er desværre brugt op - jeg har dog noget magen til i en lidt mere bleg udgave.. men ikke et helt betræk..

      Slet