Sider

lørdag den 10. september 2011

så er den her!: morgenloppe 13#

Og fordi den er så forsinket så tar vi 2;-) - her i byen er lørdag en travl dag for genbrugsnørder som jeg selv - og jeg nåede i 2 forskellige forretninger i formiddags. Og MAND hvor var det godt, for jeg fik så meget guf at jeg knap ku bære det hjem!! vi starter med den her:

En fabelagtig retro børne havestol! - sædet er bare så fiiiiint! - stellet har en del rust, så det vil jeg slibe ned og male rødt.. 10 kr var prisen:-)

Mit ynglingskøb var denne her:
en retrolækker kedel, med pibetud og meget velholdt... jeg er helt forelsket:-)
Og sjovt nok er vores elkedel blevet utæt og skulle alligevel smides ud, så den kommer som kaldet.. 10 kr..
  
meeen der var skam flere lopper - men vi gemmer lidt til i morgen;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar