Sider

lørdag den 8. oktober 2011

kan det være muligt???

..at jeg har gjort det igen?! - at ha fundet en vintage luksus taske i genbrug?

Allerførst må jeg nok hellere indrømme at jeg udover erik kold, krydderikrukker, retrostof og andet godt, også har en svaghed for vintage designer tasker.. særligt Dior..


Derfor fangede mine øjne meget hurtigt denne sag..
Pga tidligere jagt efter vintage Dior tasker ved jeg at deres logo i en periode har set sådan her ud - hvilke årstal ved jeg ikke..
Ud over det er detaljer og nøjagtighed af syning osv meget perfekt.
Den lugter også tilpas gammelt til at jeg er overbevist om den er fra en tid hvor man ikke kopierede tingene som man gør i dag.
Den eneste grund til at jeg overhovedet tvivler på den er ægte er fordi der ikke er noget stempel inden i..?

Dog har jeg iforvejen en vintage dior hvor der ikke er stempel i, men hvor den er langt tydeligere Dior - og der slet ikke er nogen tvivl:-)

Men lige meget hvad sys jeg den er über lækker og rigtig lækker i læderet og skøn i farven..
Men er der mon nogen derude der har vildt meget styr på den slags som kan hælpe mig??!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar