Sider

tirsdag den 1. november 2011

mor til en tween...

... mig? - ej det ser jeg da alt for ung ud til gør jeg ikke??!!

Ikke desto mindre holdt jeg en fed fest for 2.D i går eftermiddags..
Den fik hele armen med kulørte drinks, diskolamper og høj musik..

Men da jeg puttede fødselsdagsbarnet kl 20, slog det mig!!!! - Jeg havde ikke taget et eneste billede HELE DAGEN!!:-(  - midt i al min dækken bord, pynten hus, klistren sort plastik for ruderne og blanden drinks har jeg ikke haft hverken kamera eller mobil i hånden... øv for en skod mor..

Nå, men på lørdag kommer familien til fødselsdagsfest, og så må jeg ta dobbelt!;-)

I dag tog jeg mig en gå tur... altså en gåtur fordi de lokale genbrugser;-)... og der fandt jeg noget rigtig fint!!!:

Det fedeste sæt med salt og peber og salat bestik.. i mørk træ(måske teak?) og dejlig solgul keramik..
nam, nam og atter NAM! - det er langt finere i virkeligheden end på billederne.. og det skal så absolut være på bordet på lørdag.
En anden lille gevinst var det grønne 70er håndklæde, der skal i bunken af farverige køkken håndklæder.

2 kommentarer:

  1. Man kan SAGTENS se, det er skønt salt & peber sæt. Det er jeg også helt vild med :-)
    Jeg er i det hele taget meget begestret for din blog, og har givet dig en blog aaward. Du kan se mere her: http://retrorejen.blogspot.com/2011/11/ih-award-og-random-facts-om-rejen.html

    SvarSlet
  2. ihhh mig?! - tusind tak da - hvor er jeg glad for den:-)

    SvarSlet