Sider

onsdag den 30. november 2011

ugens loppelækkerier...

Shit happens! - og når man har 2 små drenge på 2 og 1 år, der blir syge med diarre samtidig, ja så er det sku barsk! - ikke nok med det, så har manden(self.under deres sygdom) været på dobbelt døgnvagt. Så efter 2½ døgn hvor jeg har skiftet ble, tørret numse, vasket tøj gennemsnitligt hvert kvarter(jo, også om natten!!) - så er jeg endelig klar til at få lidt blog-tid<3 og det er sku tiltrængt - for selvom jeg elsker mine unger og den tid jeg har med dem, helt op til månen og tilbage, så sætter jeg også MEGET pris på min tid om aftenen hvor det kan handle om alt det kreative og "voksne":-)


Så her kommer billeder af hvad jeg har fundet den seneste uges tid:
Skøn lampe i en lækker farve.. jeg har ingen anelse om hvor den skal være endnu - men lækker det er den!

En velholdt gepo5000 med skål i den fineste dybblå farve(kameraet vil ikke rigtig samarbejde)

2 smukke duge!! - den nederste er min nye ynglings! ææælsker farverne!


Fin hylde/spejl - eller har sån en et navn?? - jeg er allerede igang med at gøre den istand til "little miss tween", som en ekstra julegave. smølfetegneserien kunne jeg jo self ikke lade ligge;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar