Sider

tirsdag den 17. januar 2012

en retromaniacs bekendelser....

Okay - jeg indrømmer at jeg er BESAT!  - besat af lækre retro stoffer, køkkengrej fra de glade 70ere og alt muligt andet halløj..
selvom mange her i det skønne blogland har udråbt Januar til " sparemåned", ja så har jeg så vist kommet til at overdrive en smule.. nej ikke en smule - det har taget overhånd! - jeg må og skal trappe mig selv ud af adrenalin susende indkøb af farvet, blomstret øjenguf..
Er der andre der har den følelse af at ha så meget stof at det flyder over det hele og fylder for meget - og så alligevel ikke ha nok??!

Ahh det lettede lidt på samvittigheden... Nu til det sjove: billedspam af det stof der er kommet ind af døren denne måned(indtil videre - for, jo, der er mere på vej!) SHAME on me - og jeg holder SÅ meget spare måned i februar:-)

Disser skønne sager købte jeg hos Mette da hun holdt et fantastisk stof udsalg!













3 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå at du var nød til at købe alt det stof ;-0
    Kender det godt ! hi.. hi..

    SvarSlet
  2. Ja! Jeg kender det rigtig godt. Jeg sparer ikke på den måde i det nye år, men prøver alligevel noget nyt. Jeg kommer nemlig også til at "hamstre" stof, og pludselig fyldte det simpelthen så meget her i mikro-huset at det blev et problem. Og for mig skal stof, genbrug og mine krea-sysler jo være noget godt, og ikke negativt. Så jeg har, og erstadig igang med, oprydning og "udrydning". Det betyder fx. at jeg har foræret masser af stof og spil væk til søde damer, og kørt nogen ture til genbrugsbutikker med Erik Kold bøtter osv., så genbrugsbutikkerne tjener lidt, og andre kan gøre et fund. Derudover har jeg sat saksen i nogen af de stoffer jeg ellers ikke rigtig kan nænne at klippe i. For selvom de er fine at kigge på, så er de jo endnu dejligere at kigge på som fx. tøj på ungerne :-)

    Sikke en lang kommentar du lige fik, du satte vist lige lidt tanker igang hos mig. Jeg ville også lige sige, at jeg så meget kan forstå dig, og sikke nogen FANTASTISKE køb du har gjort dig!
    Jeg glæder mig til mine bunker er sunket, så er jeg klar på stof-shopping igen :-D

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog skønt at andre har det på samme måde:-) - min mand har meget svært ved at tro på at der er andre derude der kan få pulsen op over et stykke blomstret stof;-)
    rejen: go ide at få ryddet lidt ud - jeg burde gøre det samme.. jeg har flere ting jeg har MEGET svrt ved at sætte saksen i...

    SvarSlet