Sider

tirsdag den 14. februar 2012

oprydning..

.. under min oprydning må jeg jo nok indrømme over for mig selv at jeg er lidt af en hamstrer?!... der er altså nogle af stofferne hvor jeg har mere end hvad jeg kan nå at bruge på et liv.. og hvis man gerne vil ha noget nyt en gang imellem(hvilket jeg vil åbenbart - trendsales, den djævel!!) - så må man også rydde lidt ud i gemmerne... 


Så selvom jeg ellers havde svoret at nu var der ikke mere tid til at lege kræmmer, ja så sniger der sig altså lige et par stofpakker ind.. og der følger muligvis lidt flere med de næste dage:-)


stofpakkerne her vejer mellem 600 og 700 g - og koster 40 med b-brev at sende..
De indeholder nogen gode store stykker.. 


stofpakke 1:

  
stykkerne måler - fra venstre:
1: 66x62
2: 58x66
3: 63x100
4: 75x130
5: 42x135
6: 85x130
7: 65x130




Stofpakke 2:


Stykkerne måler alle ca 60x 130, med undtagelse af børnestoffet, der måler 65x83 - bemærk at det øverste stykke af stoffet er med blomster.




Stofpakke 3:



Stykkerne måler - fra venstre:


1: et pudebetræk.
2: 60x60
3: 60x60
4: 60x135
5: 72x135
6: 107x92
7: 59x135
8: 90x108.


Pakkerne koster 300 + porto - hvis man tar 2 betaler jeg porto.. det gælder også hvis en af dem er stofpakken der ligger i blogshoppen:-)

Hvis der er noget at spørge om så send mig en mail - så svarer jeg gerne;-)

5 kommentarer:

  1. Jeg må også i gang med at sælge! Det er lidt skørt at være stofsamler, når man ikke syr mere, end jeg gør. Men jeg eeelsker mit stof - både det nye og det gamle. :)

    Det er nogle fine pakker, du har sat til salg.

    Tusind tak for mit køb hos dig! Det kom godt frem og venter bare på, at jeg får syet en bestilling, så jeg kan gå i gang med noget til os selv. :)

    SvarSlet
  2. Oh jeg tror ikke at jeg kan vælge...

    SvarSlet
  3. Marianne: selv tak! - glæder mig til at se hvad du bruger det til:-)


    udda bella: det er også bare dejligt stof det hele;-)

    SvarSlet
  4. er der noget af dte tilbage ???? ;0))) el er dte hele væk ?

    SvarSlet
  5. hej Camille - Pakke 1 og 2 er stadig til salg:)

    SvarSlet