Sider

tirsdag den 13. marts 2012

fra mig..... til mig!

De sidste par aftener har jeg arbejdet på noget...
Jeg har haft en ide til et tørklæde inde i hovedet et lille stykke tid - og nu MÅtte den bare ud!


Og efter flere timers banden og rækken skråt-op finger til symaskinen er her, resultatet:


Det har et par småfejl, og der er flere ting jeg vil gøre lidt anderledes næste gang jeg skal sy et - men udtrykket blev lige som jeg ville ha det!






Der skal også lyde en hilsen og et tak for sidst, til alle dem der var med til blogtræf i Odense i søndags.. nøj hvor var det hyggeligt!:-)

12 kommentarer:

  1. Gud hvor er det blevet flot, men kan godt forstå hvis du har bandet noget undervejs.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Dorthe.-9 - faktisk var det det at få bagsiden til at lægge ordenligt der var mest besværligt..

      Slet
  2. Det ser da bare super godt ud Marlene :)
    Skønne farver til foråret som ligger lige rundt om hjørnet.
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var jo det jeg tænkte - et nyt forår kræver et nyt tørklæde;-)

      Slet
  3. Super flot tørklæde.
    Tak for i søndags, håber du kom godt hjem.
    KH Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. selv tak, Lene - det var hyggeligt at møde dig:-)

      Slet
  4. Det er blevet vildt lækkert! Hvis man nu havde stofferne til det - så lavede jeg sådan et til mig selv ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, jeg glæder mig også til at "lufte" det senere;-) - hyggeligt at møde dig i søndags..

      Slet
  5. Hold da op, hvor er det bare lækkert i alle de farver. Gid jeg havde nok stof til at kunne begive mig ud i sådan et projekt - jeg ville elske at gå med det! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. ja der skal jo lidt forskelligt til at lave sån et, men der er faktisk en del gengangere... de er bare sat tilfældigt, så det kom til at se mere spraglet ud:-)

      Slet
  6. Det kan du da godt være stolt af : )

    SvarSlet