Sider

søndag den 24. juni 2012

retro pigetøj + nyt i blogshoppen

De sidste måneder har jeg samlet lidt sammen af retro børnetøj jeg er stødt på.. men da det blev klart at der var tap på spunken, ja så ku halvdelen af det da blive sat til salg i blogshoppen:-)


specielt en ting har jeg lidt svært ved at slippe:


denne her skønne pigefrakke i uld med så smukke knapper og krave er bare så FIIN! og velholdt er den også.. suk..



Der er også lagt et junior sengesæt og mere tøj ind..



Og til sidst vil jeg høre om der er nogen dejlige damer der har turkise graziela hjerter de vil bytte eller sælge til mig?? - jeg vil så gerne ha nogen med i et babytæppe til min nye bebs:-)

3 kommentarer:

  1. Jeg er helt forelsket i jakken... Hvilken str. Er det?

    SvarSlet
    Svar
    1. den er også bare så skøn.. den er str 74.. så det er nok nærmere en frakke da den vil gå lidt længere ned:-)

      Slet
  2. Mht. Graziela. Du kan købe de turkis hjerter genoptrykt hos bl.a. malika og rosa. Og så ved jeg at Husflid i øjeblikket sælger de limegrønne :-)

    SvarSlet