Sider

torsdag den 23. august 2012

GLAD!

I går fandt jeg dette retro køkkenskab i en af de lokale genbrugsmøbel bikser..

Der var faktisk tæt på at jeg ikke var taget derned, men heldigvis gjorde jeg det og var der lige til åbningstid..
Og her stod så dette fantastiske skab!! - jeg har læææææænge ønsket mig et, men har aldrig stødt på et og var endnu ikke villig til at gi 1000 kr for et på dba eller guloggratis;-)

Det mangler sin ene skuffe så derfor skulle jeg gi en HALVTREDSER!!! som i 50 kr!
Øj manner jeg blev glad!! har levet højt på det i ca 24 timer nu.
her til middag blev det så hentet og manden der udleverede det sagde " jeg håber ikke du har givet alt for meget for det gamle skab" - mit svar var selvfølgelig: " aj, jeg er fint tilfreds";-)


Nu skal jeg så igang med den store renovation og hvis i ligger inde med billeder på jeres blog af et i selv har lavet og synes i vil dele resultatet, så ville jeg blive glad for et link, så jeg kan lade mig inspirere og samle ideer fra jer andre:-)



23 kommentarer:

  1. dejligt du blev glad ... jeg må med skam sige at jeg gennem tiden har smidt 3 af disse skabe til skrald ... jeg flytte meget i mine unge dage og jeg kunne ikke lide de skabe så i hver lejlighed røg de ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej fy da!:-D - heldigvis blir man klogere med alderen;-)

      Slet
  2. Jeg har haft et i samme stil. Det fik en gang gul maling og retrotapet - og du kan se mere her:
    http://fiesfjollerier.blogspot.dk/2012/01/salg.html

    SvarSlet
    Svar
    1. det er altså rigtig flot! - tak for kigget:-)

      Slet
  3. Fedt Marlene - Super køb :-) Jeg har selv et stående, som jeg skal igang med, så ingen færdige resultater endnu :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg glæder mig til at se hvad du får lavet ved dit - hvornår mon vi finder tiden?;-)

      Slet
  4. Hvor er du bare heldig! Gad så godt have sådan et med skuffer. I vores kælder, som hele opgangen deler, hænger der sådan et skab, som bliver brugt til værktøj! Har skrevet rundt, for at høre om det ikke er i orden jeg tager det :) Synes det er synd at sådan et fint skab, bliver brugt til det formål.

    Jeg glæder mig til at se dit skab efter make-over'en ;)

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej pyh ha da! værktøj?! - jeg håber de andre vil være med til at du gir det et kærligt hjem:-)

      Slet
    2. Dét håber jeg virkelig også! :)

      Slet
  5. Skønt for dig.
    Hvis du nu på dine runder spotter sådan en træblomsterkasse på ben - kan du så ikke give mig et praj : )

    SvarSlet
    Svar
    1. jo det kan du tro - jeg køber det bare til dig med det samme hvis jeg støder på et:-)

      Slet
  6. Det må da være årets genbrugskup! :) FEDT køb! Jeg fandt et til 100 kr. (også en fantastisk pris) tidligere på året. Det er blevet malet og hænger nu på vores badeværelse. Man kan se lidt af det i dette indlæg: http://ohdeersister.blogspot.com/b/post-preview?token=UGL2VDkBAAA.I5ZiAEEJapQxhLN4UhmFzg.mQBt0yXeX2tcEnKFWCQwAg&postId=664435526025281415&type=POST

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er altså et scoop! - tak for link - det tjekker jeg lige ud:-)

      Slet
  7. Det er godt nok fint! Sådan et vil jeg sørme også godt eje!
    Glæder mig til at se hvad du får ud af det og hvad du gør der hvor der mangler en skuffe :-)

    Hilsen Frk Hansen

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er smukt er det - jeg har også allerede tænkt meget over det med den manglende skuffe;-)

      Slet
  8. HOLD DA op i scoop!! Heldige dig! Jeg har desværre ikke noget at vise frem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak - jeg er heldig ingen tvivl om det;-)

      Slet
  9. Ej hvor dejligt, at du fandt lige det skab du har ledt efter.
    Og så endda til en FEED pris.

    Som en ekstra service kan jeg oplyse, at der jævnligt er enlige skuffer til salg på DBA og det til en rimelig pris :o)

    Tillykke med dit kup!

    SvarSlet
  10. Som i 50 kr?!?! What! Heldige dig. Glæder mig til at se hvad du får lavet ved det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er vist det billigste skab af den slags, nogensinde;-)

      Slet
  11. Fantastisk køb - og så med levering!
    Det er da kun fordi, man ved at der har været 3 skuffer - jeg synes det er fint med 2, og mangler man ikke altid lige et lille rum til at stikke div. papirer eller lign. ind i, så man er fri for, at de ligger og flyder på køkkenbordet, hvis det nu er i køkkenet, det skal hænge :-)
    Mh Anette

    SvarSlet
  12. hej jeg har 3 skuffer liggende.Hvad er målene.
    hilsen jettesoerensen@youmail.dk

    SvarSlet