Sider

søndag den 23. september 2012

husk min giveaway!!

Der er stille på bloggen i disse dage... først var det fordi jeg rent faktisk fik lavet noget i den virkelige verden...
Fx køkkenskabet der er ved at få maling, ting der blir syet til baby og en bestilling der skal være færdig..
Men nu skyldes stilheden altså er jeg er blevet syg - ØV - det sker sjældent.. men er så irriterende for er der noget der ikke er tid til i mit liv, så er det da at ligge stille..

Mens jeg venter på at komme på toppen igen vil jeg lige minde jer om min giveaway!!!:-) - vinderne blir trukket på næste søndag.

Der er allerede mange der vil være med og mange nye læsere er kommet til - hjertelig velkommen!
Jeg er super glad for hver og en af jer dejlige mennesker på den anden side af skærmen:-)

                      Vis eksempel

1 kommentar:

  1. Utrolig flotte tørkleder,så jeg har da aldri vært med på dette og vil svært gjerne delta, jeg vil bli fast leser og følger din blogg og kommenterer,så 3 lodder.. stiggo4@gmail.com

    SvarSlet