Sider

fredag den 23. november 2012

en bamsefest!

ja det var hvad jeg holdt forleden.. og det havde jeg altså ikke lige set komme!

jeg var på posthuset og hente en pakke med den sødeste bamse, som jeg havde bestilt hos Libbie.
Den er hæklet af hendes mor og da jeg så den på hendes blog vidste jeg at sån en skulle julebebsen ha´!! og den er så sød som jeg havde håbet:-)

så gik turen hjem til lidt afslapning på sofaen...og inden længe ku jeg høre at postkassen skulle tømmes;-) men inden jeg nåede så langt stødte jeg ind i en pose der lå foran hoveddøren..?!
I posen lå den sødeste hæklede, langlemmede, blå kat og en hilsen fra en sød dame jeg har syet babytæpper til for lidt tid siden! hvor sødt af hende:-)
Og for at det ikke skal være løgn var der en pakke i postkassen med den dejligste soveand syet af min søde navnesøster fra jylland, der går under navnet 1i11e 1u11e - Tak!
Nu er baby altså sikret en rigtig hyggelig vugge med dejlige hjemmelavede bamser<3
og moren her var rørt til tårer:-)

Hvor er verden dog et dejligt sted!



ps: jeg har bidt i det sure æble og betaler nu 2,50 usd for at ku tilføje billeder til bloggen.. grrrr!  - ikke med min gode vilje, men hvad gør man ikke for sin blog:-)

8 kommentarer:

  1. Hvor er de søde! Der er ikke noget bedre end hjemmelavet bamser :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde.
    Fantastisk at blive SÅ bamsebegavet på én dag!

    Det er noget underligt noget med de der blogger-problemer 8-/...
    Jeg kan simpelthen ikke forstå at så mange bloggere "rammer muren" inden for få dage. Har de mon ændret i lagerkapaciteten? Nå, jeg venter bare på hvornår jeg oplever det samme. Så må jeg se hvad jeg gør.

    God weekend til dig Marlene :)

    SvarSlet
  3. Sikke en heldig bebs der kan få lov at putte med sådan nogle fine bamser. Tror vist aldrig man bliver for gammel til en bamsefest og teselskab med fine kopper :D

    SvarSlet
  4. Sikke en velkomst din julebaby får, ingen sag at komme til verden, når man allerede har 3 gode venner der venter :) Kan godt forstå, at du bliver rørt. Folk er virkelige søde her i blogland.

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine!! Og hvor skønt sådan at blive beriget fra nær og fjern:)

    SvarSlet
  6. Hvor er de dog søde Marlene. Jeg sidder nøjagtig med samme problem i dag, det med at skulle betale for at oploade billeder på bloggen. Hvordan fungerer betalingen, bliver der trukket et fast beløb hved måned eller hvordan? Mvh Helena

    SvarSlet
  7. Hvor er det en heldig julebaby:-)

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare fine. Er især vil med anden.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet