Sider

onsdag den 28. november 2012

sandheden om Chris...

Efter at ha set symønstret "Chris" fra stof2000 i brug hos rigtig mange dygtige fruer var jeg overbevist om at det nu skulle være min tur!.. Min store mandse på 7½ år trængte da også til nogen ordenlige "storedrenge" bukser med alt hvad der hører til af hængerøv osv..

Så for et par måneder siden købte jeg det endelig, sammen med en omgang lækker isoli, og gik straks igang. det så jo så nemt ud for alle andre..

Jeg troede egentlig at chris var en dreng - men førstehåndsindtrykket viste at han var en møgkælling!!
jeg ku bare IKKE få det til at lykkedes! - og efter en hel aftens banden, svovlen og tanker om at sagsøge stof2000, gav jeg op..

i forgårs aftes gik der pludselig et lys op for mig! - nu stod det klokke klart for mig hvad jeg havde gjort galt: - Jeg havde syet kilerne omvendt på.. altså var det ikke stof2000´s skyld(pokkers)
Jeg følte mig så DUUUM!:-D
samtidig gav det mig lyst til at prøve at sy dem igen - med det samme! - og gud hvor var det da simpelt;-) - glæde i det lile syrum!

Her til morgen skulle bukserne så på fyren som så mega sej ud... virkelig en lækker lille unge..

Men da han kigger på mig kan jeg se at der er noget galt og efter at ha HEVET ordene ud af ham, siger han så at han ikke vil gøre mig ked af det, men at han altså IKKE bryder sig om dem..
Der er ganske enkelt for meget hængerøv og smartass over dem.. kan du ikke bare sy de der almindelige bukser du plejer, moar??

så chris har fået hvile på hylden(IGEN) og basis, posebukse mønstret er fremme igen..

og ingen "cool sy-mor" probs til mig i denne omgang:-)


14 kommentarer:

  1. Som du dog kan sige det, Marlene ;o)...

    Tronds reaktion på bukserne var fuldstændig den samme som du beskriver - ØV. For jeg synes faktisk det var skønt at se ham i noget andet end "dem jeg plejer".

    Til gengæld elsker Solbjørg sine grisefarvede med neonpink ;D!

    SvarSlet
    Svar
    1. hihih - jeg tror også jeg vil sætte en længere rib i anklen og gi dem til storesøster.. hun tar alt på uden at blinke:-)

      hvis jeg havde ku passe dem selv, havde jeg taget dem på.. jeg synes de er fede:-)

      Slet
  2. Ej hvor ærgerligt. Men det er ikke til at vide hvad de drenge lige er i humør til. Min Hans har i lang tid ikke gidet de bukser jeg har syet til ham, men nu lige pludselig er han helt vild... Mystisk. Mon ikke Chris nok skal komme på, på et tidspunkt. Om ikke andet så til sport ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. heheh - man ved aldrig med de unger.. måske jeg kan hive det frem igen om et års tid:-)

      Slet
  3. Om ikke andet så fik du da knækket koden/Chris :-D Og så må os kreamødre nok bare lære at acceptere, at poderne ikke altid synes, at vores gode idéer og fine kreationer er helt i øjet - specielt ikke, når bedsteveninden kun går i Pomp de lux og gråtoner, mens mor her mener, at der godt må være knald på farverne, når man er 5 år ;-)

    KH
    Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. chris er helt klart knækket! - men nej hvis hvis bedsteveninden er helt grå, så kommer man nok hurtigt til at føle sig som en cirkus klovn, hvis man er barn af en krea-mor:-)

      Slet
    2. Ja, men heldigvis for mig, så er prinsessen ikke helt konsekvent med sin "stil" endnu, så nogle gange sætter hun tøj sammen som selv bliver for vildt for en krea-mor som mig, mens det andre dage helst skal være som Fridas=bedsteveninden ;-)

      Slet
  4. Undskyld men kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet... :) Dog dejligt at du fandt ud af mønsteret.
    Jeg Har faktisk også tænkt på dem til min knægt på 8, men er ret sikker på at jeg får samme melding som dig. For sidst han havde et par med hænger.. var hans kommentar: Mor jeg gider ikke have dem på, for det er ikke til at komme op på cyklen i dem...! Godt så...
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. du må GERNE trække på smile båndet - det gjorde jeg også selv;-)

      nu er du ihvertfald advaret mod dem.. men de er bare så smarte?!;-)

      Slet
  5. Tak for dagens smil!! og mega øv, hva. Men dejligt du fik knækket koden, og mest af alt fordi du har en dreng, som forstår at melde sin mening ud på den betænksomme måde.

    SvarSlet
  6. hehe...aj altså efter alt det besvær!!! Men godt han er glad for de "almindelige" bukser.

    SvarSlet
  7. Ha ha - tak for et herligt blogindlæg!

    Måtte smile bredt, da jeg læste: "Jeg troede egentlig at chris var en dreng - men førstehåndsindtrykket viste at han var en møgkælling!!". Skønt skrevet :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  8. Sidder her og smiler for mig selv, både over dig, din fede formulering og din dreng :) så flot af ham, at han siger fra, fordi de er for smart ass agtige :)

    Maria - enmorsunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Fnis.... Jeg har gjort præcis det samme... Vendt kilen forkert. Og jeg FATTEDE ikke at jeg ikke kunne finde ud af at sy de s.... bukser når alle andre bare spytter dem ud :)

    Pelle gider så heller ikke ha´ dem på, han bryder sig heller ikke om den der hængerøv. Så heller ingen smartass her.

    Jeg synes dine ser rigtig lækre ud :)

    Kh. Betine

    SvarSlet