Sider

torsdag den 26. juni 2014

En anbefaling værd!(sponsoreret indlæg)

Rengøring er en helt og aldeles uundgåelig del af mit liv.. Jeg gør rent hver dag... Ja og på magisk vis er der aldrig rent?!! Jeg når simpelthen ikke at nå fra a til b, før flokken af unger og deres venner har møjet hen over a.. 2 gange! 
Men men men, jeg blir ved at forsøge og en dag lykkes det nok. 
Jeg er ikke typen det skal ha det klinisk rent og super oprydeligt før jeg kan slappe af i sofaen.. Og jeg har slet ikke trang til lugten af Ajax og andet krasbørstigt. Derfor var jeg virkelig positivt overrasket da jeg gik i gang med at teste flere forskellige produkter fra Dettol. I første omgang sagde jeg ja fordi jeg var interesseret i at prøve deres no touch håndsæbe dispenser på ungerne. Man leder vel altid eller en snedig måde at få ungerne til at vaske hænder uden brok. Men det var deres kitchen cleaner og bathroom cleaner der imponerede mig: det gør rent!, og de gør det uden at det stinker langt væk af parfume og kemikalier.. Det dufter bare.... Rent!! Og det er noget jeg til en hver tid vil foretrække - og anbefale :-)
Ps: det med sæbedispenseren virkede også ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar