Sider

tirsdag den 28. februar 2012

loppetrang stillet.... for nu..

Endelig ku der blive tid til en tur i de lokale genbrugser... og det var skønt! her er årsagen:


7 flade middagstallerkener og 6 dybe fra Colditz, i et skønt mønster der oser af retro..

Og så 4 stk store smukke middags tallerkener fra figgjo...


Problemet er jo bare at jeg allerede (forsøger) at samle på et andet ligeså smukt stel.. så jeg er endnu ikke sikker på om de skal blive i mit skab eller videre til en anden.. Evt ku de jo bruges til bytte hvis jeg støder ind i nogen der har dem jeg søger.. måske jeg laver en efterlysning her på bloggen?:-)


Udover en ornlig´stabel tallerkener er jeg åbenbart også stødt på en bamse og kylling Hovedåre! - ihvertfald har jeg nu disse 3 junior sæt på lager til blogshoppen.. et print jeg aldrig blir træt af at finde, da det i mine øjne er indbegrebet af barndom... ihvertfald for en 83ér som jeg selv;-)

8 kommentarer:

  1. Nej hvor er du altså irriterende heldig! Jeg er på evig jagt efter colditz og fik fornyligt stillet en lillebitte sult hos min farmor, men mangler stadig tallerkener. Altså!

    KH Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind gange undskyld!;-) - jeg sad faktisk godt og lurede på dine kaffekopper fra farmors gemmer og tænkte "arj da, hvor heldig har man lov at være?!", hihi!

      Slet
    2. Ja der var jeg også ret heldig. Har senere fundet ud af at farmor's lokale festlokale var fuldt udstyret med Colditz, men at de for et par år tilbage skiftede ud med kedeligt hvidt aida stel. WHAT!
      Hvis du beslutter dig for at du skal af med dem, så kan du lige sende mig et praj

      katrine.aarhus@gmail.com

      Slet
  2. Hej Marlene.
    Har været inde og kigge på blog-træf som du nævnte. Mangler lige svar på om de praktiske ting kan hænge sammen. Kører I sammen derind?

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg kører ihvertfald.. og du kan sagtens køre med.. og så er der jo et par pladser mere, hvis man skulle støde på nogen hidtil ukendte sydfynske kreabloggere:-)

      Slet
  3. Hej Marlene. Som du kan se på min blog er jeg blevet den heldige ejer af et kaffestel fra golditz. Og nu er jeg helt syg efter at få hele stellet, med middagstallerkner m.m. Lavede en Google søgning og faldt over dit blog indlæg. Er nødt til at forhøre mig om du stadig har tallerknerne og om du har besluttet dig for at sælge? Ej jeg synes bare de er super skønne. Men om ikke andet, fik jeg lige øjnene op for endnu en lækker blog... Jeg følger med. Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line:-)
      Beslutningen blev at jeg beholdt dem... og nu har jeg også fået skaffet mig et kaffestel til, men jeg er da sygeligt jalous på din flødekande og sukkerskål;-)
      Det er altså et virkelig smukt stel!:-)

      Slet
    2. Kan godt forstå din beslutning, det er bare SÅ fint. Jeg må på fortsat loppejagt efter middagstallerkner ;-)

      Slet