Sider

søndag den 9. december 2012

pip fra mig + flere julegaver

Jeg har været stille.... så stille som jeg aldrig før har været på bloggen..

Der er ikke nogen særlig grund og det er ihvertfald ikke fordi jeg har fået en baby i armene:-)
Han ligger stadig trygt og godt i maven nu uge 38+0..
Men jeg har ikke haft så meget på hjerte.. mit stakkels slidte bækken kan ikke holde til ret meget og jeg ligger en del på sofaen.. mand hvor er det dog kedeligt! ingen tur i genbrugen, ingen tur på loppemarked, julemarked og juleindkøbene blir hurtigt overstået..
Heldigvis ved jeg jo at det snart er overstået og det er det hele værd når man sidder der med et lille myr i armen:-)

Dog har jeg fået syet en julegave mere, som jeg godt tør vise frem - selvfølgelig uden at nævne navne;-)

2 par bukser i lækker tyk jersey med synlige indvendige lommer i retro guf..
Jeg måtte selv lave de indvendige lommer til bukse mønstret da det egentlig var uden og da jeg så resultatet ku jeg ikke lade være med at være en smule stolt.. når jeg nu tænker på at jeg ikke har fået undervisning ved symaskinen siden 3.klasse;-)



12 kommentarer:

  1. Du er sgu sej. Pøj pøj med de sidste uger inden lille bebs titter frem.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak<3 - skal vi ikke sige dage istedet for uger??:-D

      Slet
  2. Hvor er det nogle fine bukser! ;)

    Julehilsner fra
    Christina, der spændt venter på babybilleder fra dig! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak:-) - jeg skal nok love at levere lækre babybilleder!

      Slet
  3. Flot løsning m bukserne,.den vil jeg huske på.næste gang der.skal syes... håber ikke du skal stå.for.hele julemiddagen selv, for det.bliver da.lige til termin...

    SvarSlet
    Svar
    1. tak:-) - her i huset er det heldigvis manden der står for steg og and - jeg kan vist få lov til at skrælle kartofler;-)

      Slet
  4. jamen godt du får brugt tiden på at sy - for lige pludselig er dine arme fyldt med baby - flot syarbejde, jeg måtte selv opgive at sy, at jeg ahr højgravid : ) husk at nyde Roen, selv om det kan være svært.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er heller ikke nemt at få syet noget med øm ryg og kæmpe vom:-)

      Roen ville jeg nyde, hvis den var her - men med en 2 årig om benene hele dagen så blir det ikke til meget ro;-)

      Slet
  5. Jeg har det ca. på samme måde :-) Dejligt man ikke er alene ;-)
    Jeg er totalt drænet for energi, og rigtig meget fyldt med væske :-S Termin er om en uge og en dag, og jeg er begyndt at glæde mig meget til ikke at være gravid længere.
    Pøj pøj med den sidste tid og med den forestående fødsel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. åh ja Trine, lad os så få de bebser ud!:-9 - de er meget sødere på armen end inde i maven her den sidste tid.. glæder mig til at høre hvordan det går dig.. og self se baby billeder:-)

      Slet
  6. Åh stakkels dig :-) men nu varer det ikke længe :-)
    Flotte bukser du har lavet. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. tak sødeste viola:-) kram til dig også!

      Slet