Sider

fredag den 7. juni 2013

corsika og sicilia

Jeg hoppede op og ned af glæde da jeg i tidernes morgen fandt de fine frokost tallerkener med tilhørende fad fra figgjos "corsika"!(til venstre) jeg elsker elsker elsker figgjos designs.. specielt Turi gramstad olivers streg er så skøn at se på.

Det er ikke ligefrem fordi man går og vælter over de skønne sager på loppemarkeder eller genbrugser, men forleden var jeg alligevel heldig.. 4 skønne frokost tallerkener med dekorationen "sicilia" - jeg har kun set den på billeder, men de er da mindst lige så smukke i virkeligheden..


2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Især er jeg vild med illustrationen til venstre.

    Selv samler jeg jo på Lotte - skulle du nogensinde finde en kande til det stel i fin stand, betaler jeg gerne en god pris :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. lotte er også bare så fint:) - jeg holder øjne og ører åbne:)

      Slet