Sider

mandag den 13. oktober 2014

Køkkenlir

Mit ynglings rum at indrette er klart køkkenet.. Jeg elsker den hygge og stemning der er i et køkken, og man kan ha sine smukke skåle og gryder stående fremme. Har man smukke gryder som er i for dårlig stand til at bruge til madlavning, så kan de nemt bruges som bogstøtter til kogebøger. Er de ikke tunge nok kan man fylde sand i :-)


Tråd kurvene til at ha hængene er ren barndoms nostalgi for mig! 
På nederste hylde er der diverse figgjo flint i skøn forening: morocco, Astrid, folklore og viktoria. Selv om de er forskellige passer de så godt sammen synes jeg.. Turi gramstad olivers streg er ikke til at tage fejl af..



13 kommentarer:

  1. Åh, hvor ser det dog dejligt ud. :) Total hygge. De der trådkurve er også ren nostalgi for mig - hvorfor kan man ikke købe dem mere?

    SvarSlet
  2. Er der fundet en vinder af skyr-giveawayen?

    SvarSlet
  3. Hvor ser det altså bare fint ud - så lækre krukker og sager!

    - Anne

    SvarSlet
  4. Smukke skåle og kander. Hvilken én af skålene hedder "Victoria"? Du har sans for at sætte forskellige ting sammen så det ser lækkert ud!

    SvarSlet