Sider

fredag den 20. marts 2015

Morgenmad til mor "on the go"!

Morgen mad er virkelig vigtigt for mig! Jeg vågner op sulten og ved hvor meget det påvirker mine spisevaner resten af dagen hvis jeg springer over.. Så det gør jeg sjældent! Men nogen gange er der bare en morgen der tar pusten fra en: man kan ikke finde strømper til ungerne(det med at matche er droppet for længst!), pre-teen barnet gider ik stå op, håret hænger fast i hårtørreren osv osv... I kender det! Og så er det altså godt lige at ku hive morgenmaden med sig og få skovlet ind på farten eller når man får 5 min til det..

I øjeblikket er jeg stor fan af den her sag.. Parfait'ish morgen mums med quinoa, bær og vanilieskyr i lag i et glas... Smager en smule af dessert og er fuld af ting din krop kan li... Gem dine syltetøjs glas og lav til nogen dage ad gangen.. Jeg laver til 4 dage og med tæt låg holder det sig fint.. Et super sønsdags projekt, så morgen maden står klar til mandag morgen.. En mors fjende nr 1!

17 kommentarer:

  1. Lækkert - det er også en af mine yndlings.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlet
  3. Hejsa

    Du ligger ikke tilfældigvis inde med et sæt bamse og kylling sengesæt? Hvis du gør, må du meget gerne sende en mail til Line_egebjerg@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. b415e57a280259ac033394197a5fc868
    numara onay
    website kurma
    website kurma

    SvarSlet
  5. Thank you for your explanation, very good content. c6b99e7936601d884da54375e398d668
    altın dedektörü

    SvarSlet