Sider

onsdag den 28. december 2011

Vintage kjoler #1

Så er julen overstået - og jeg er MÆT! mæt af mad, mæt af nisser og mæt af jingle bells....


Grøntsager og motion - KOM GLAD! - jeg har i den grad brug for jer!


I løbet af December måned lagde jeg egentlig planer om julepyntnings indlæg, julegave indlæg osv osv - men med masser af gæster og 4 børn om anklerne døgnet rundt, ja så er det ikke lige blogoverskud der har været mest af.. og nu er jeg bare SÅ meget ovre julen..


jeg har tidligere snakket om vintage kjoler som jeg nok skulle vise frem en gang og det blir altså nu! - den næste uges tid vil jeg vise dem frem en ad gangen, en om dagen:-)


Kjole nr 1 er måske min ynglings og nok også den dyreste. Den er købt i Laura Dols i Amsterdam og kostede omkring 350 kr.. Jeg elsker farverne og længden og kraven...


Billedet er godt nok ikke så godt - men kjolen er skøøøn!





2 kommentarer: