Sider

mandag den 8. juli 2013

blogudfordring #juni - ups

jeg er da hoppet let og elegant over en måned.. måske fordi den var lidt travl:)

Jeg har haft en ide i hovedet om en hjerteformet hagesmæk - ikke rigtig til nogen nytte eftersom jeg kun har en dreng til at bruge smæk, men den blev lavet alligevel og jeg synes det blev rigtig sød..

Stoffet er så super fint synes jeg, desværre har jeg kun en smule..jeg kunne ellers fint forestille mig et par bukser i det..


Men nøj hvor jeg bandede over skråbåndet denne gang, og hvis der skal laves mere end bare denne prototype, så skal der enten en skråbånds trykfod eller måske ribkant til i stedet!

Tjalfe var prøveklud og den er rigtig sød på........ hvis man altså havde en babypige;)

4 kommentarer:

  1. Sikke en sød idé! Kan godt forestille mig, at den må være rigtig sød på

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød. Det synes min babypige også ;)

    SvarSlet
  3. Så god idé med en hjerteformet hagesmække, den er virkelig sød!
    Jeg er helt flov, for jeg har da også sprunget juni måneds retrostof-udfordring over.. Men det er som tidligere skrevet også kun hvis man har tid og overskud til det, og nogle perioder ER bare mere travle eller så er der andet der lige tager ens tid. Sådan har jeg det i hvert fald også ;-)
    Tror ikke vi er alene om det..

    Håber du nyder sommeren!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  4. Lovely print. Purples have been my favorite. Got my eye on your next posts.

    SvarSlet